La excepcional bailarina Silvia Mabel (tango y otras disciplinas) y yo hicimos una extensa sesión fotográfica en el Pazo de Laxe, en Monterroso (Lugo). Muchas de las fotos son metáforas visuales pero como se dice… «disculpen si las reservo». Aquí pongo un par de fotos de la sesión que corresponden a «modos y poses».
Texto e imágenes © 2007-2022 Román Montesinos, salvo indicación expresa. Todos los derechos reservados. All rights reserved.



HOXE NO MEDIO DO A CHOIVA E O FRIO ACTUA O POBO
siglo XXI a Monterroso (Galiza) 13 de xaneiro do ano 13
porque mirando a ollos de aguia
na pequena tierrra da Terra
no pequeno pobo dos pobos
saímos á rúa evidenciando dignidade
unha mostra pequena do planeta
de como a especie afirma o posible
e a mestura de linguas leva ao mesmo
loita lluita lucha borroka de sempre e agora
e berros alegres con sàtira e desprezo
contra a vella tentación do dominio
co a forza a mentira a impunidade
grandiosas voces novas que o denuncian
avanzamos pola ruta da protesta
tra lo escudo do pobo e a pancareta
aplaudimos o mitin do alcalde a claridade
pechado con ribeiro albariño e tapas de reforzo
a convención amable a decisión propostas
xornada crave turbión de ideas algo de felicidade
JUAN MANUEL http://www.juanmaescribe.com)
(Monterroso, escrito el 18 enero 2013
(Corregido en Barcelona el 29)
HOY EN MEDIO DE LA LLUVIA Y EL FRIO ACTUA EL PUEBLO
porque mirando a ojos de águila
en la pequeña tierra de la Tierra
en el pequeño pueblo de los pueblos
salimos a la calle evidenciando dignidad
una muestra pequeña del planeta
como la especie afirma lo posible
y la mezcla de lenguas era lo mismo
loita lluita lucha borroka desde hace tanto
y gritos alegres con satira y desprecio
contra la vieja tentación del dominio
con la fuerza la mentira y la impunidad
grandiosas voces jóvenes lo denuncian
hemos avanzado por la ruta de la protesta
detras del escudo del pueblo y la pancarta
hemos aplaudido el mitin del alcalde la verdad
hemos cerrado con ribeiro albariño y tapas de refuerzo
la convención amable la decisión propuestas
la jornada clave turbión de ideas algo de felicidad
JUAN MANUEL
Hola Juan Manuel… bella poesía y bello blog el tuyo. Adelante entonces con tu comentario… no parece peligroso 🙂
Saludos
Esto también es Monterroso o nuestro complejo mundo….terricola COMPAÑEIROS DE MIÑA XENERACIÓN
MORTOS OU ASASINADOS
¡Tan doce era a xuntanza miña e vosa,
de todos nós co mundo!
Facíamos un feixe de campos e de estrelas,
e, ó pisar ise chao que latexaba,
sentíamos subir pola sangue o misterio.
O noso corpo era o camiño da maxia,
a escada pola que viña a lúa,
o zume de tódolos segredos,
a canzón da herba que resucitou.
E o mismo verme era unha folla leda,
un mensaxeiro do sagrado alén.
Morréchedes, matáronvos, deixáronme.
Quedei eiquí, lonxe das vosas sombras.
E gardo, coma un morto,
no centro do silenzo, da sede, da agonía,
o día que vos poda levar á sepultura
unha cesta de pombas e mazás.
¡Tan doce era a xuntanza miña e vosa,
de todos nós co mundo!
Lorenzo Varela (Buenos Aires, 1940)
…………………………..
El poeta hijo de monterrosinos, nació en la (travesía marítima de sus padres España-Cuba, 10 de agosto de 1916 En 1976, muerto Franco, regresó a España. Murió en Madrid el 25 de noviembre de 1978. En 1981 sus restos fueron trasladados a Monterroso.En 2005, la Real Academia Gallega le dedicó el Día de las Letras Gallegas.